Tango ve Caz eşliğinde Üçü Birarada Keyfi...

Bir Pazartesi akşamı, özellikle de bir yaz günüyse yapılabilecek en güzel şeyi yaptık dün akşam Rabia'yla... Konsere gittik...


46. Uluslararası Bursa Festivali kapsamında "Tangodan Müzikale" konulu konserin solistleri Çocuklar Duymasın dizisinden tanıdığımız Demet Tuncer, kendisini yakın zamanda Şarkı Söylemek Lazım adlı yarışmada daha yakından tanıma fırsatı bulduğumuz Hakan Aysev ve yılların eskitemediği sanatçı Fatih Erkoç'tu...
Sesleri bu kadar birbirine uyan bir üçlüyü bir araya getirmek kimin fikriyse gerçekten tebrik ediyorum. Müthiş ve tadından yenmeyecek bir konserdi :)


Deniz ve Mehtap'tan And All That Jazz'a, Newyork Newyork'tan Dönülmez Akşamın Ufkundayım'a, Memleketim'den I Feel Good'a, Don't Cry For Me Argentina'dan Samanyolu'na, My Heart Belongs To Daddy'den Yüksek Yüksek Tepelere'ye, Ossolemio'dan Eski Dostlar'a kadar müziğin her türünü bu kadar başarıyla seslendirebiliyor olmaları inanılmazdı. Umarım bu ilk ve son konserleri değildir...

Demet Tuncer
'e Marilyn Monroe ve Eva Peron tiplemelerinden dolayı hayran olduğumu da söylemeden edemiyorum. Kendisi çok yakın bir zamanda müzik piyasasının altını üstüne getirebilir.

Etiketler: , , , ,

 

  1. Blogger Rabia SERTÇE @ 26 Haziran 2007 11:45
     

     Bir konser bu kadar mı güzel bu kadar mı kaliteli olur. İnanamıyorum. Aldığım keyfin halen etkisindeyim.Benim favorim Marilyn Monroe tiplemesi - Demet Tuncer. Bayanın kesinlikle etkisinde kaldım. Bir bayan olarak bunları söylüyor olmam okuyanları şaşırtacak olabilir ama ben bayan olarak bunları söylüyor isem Baylar ne düşünüyor çok merak ediyorum;).Ne kadar da alımlı, eğlenceli, etkileyici ve yetenekli tek kelime ile "Glorious".

    Beni etkileyenlerden bir diğeri de 3 saati alan konserden çıkan izleyicilerin müthiş eğlenceli oluşları idi - gecenin o saati ve pazartesi yorgunluğuna rağmen. Böyle lezzetli bir konserden sonra tabi ki seyircilerde keyif içinde evlerine döndüler.

    Gecemin sonlaması da canımcığın evinde geçinde "golden shot" oldu. Cici-bici tatlı mı tatlı arkadaşımın evi de eşi de kendi gibi:) sizlerle vakit geçirmekten ve sizde kalmaktan çok zevk alıyorum. Bilmem anlatabiliyor muyum Şekerim :)

  2. Blogger Filiz Kirazoğlu @ 26 Haziran 2007 11:49
     

     Ehehehe utandım :)
    Her zaman bekleriz şekerim, sana oda bile yaptık biliyosun :)

  3. Blogger Rabia SERTÇE @ 26 Haziran 2007 11:55
     

     Zaten Beni en çok etkileyenlerden bir Oda diğeri de sabah kahvaltısı :)

    Daha akşam yemeğini nail olamadık ama neyyysseee :)

Yorum Bırak